עורך דין תעבורה, הצעד החכם

אתה עומד בפני משפט בבית משפט תעבורה לאחר שאתה משוכנע כי הדו"ח אשר ניתן לך על ידי השוטר הינו לא תקין ולא היית אשם בדבר בו הוא האשים אותך ועבורו ניתן לך גם הקנס. אתה יכול לבחור לבלוע את הגלולה המרה ולהחליט כי לצאת למשפט עבור הוכחת חפות הינה כאב ראש אחד גדול שאתה לא מבין בו, או להחליט כי אתה נלחם על חפותך מכיוון שאינך מוכן לשלם דו"ח בשעה בה היה ברור לחלוטין כי אינך אשם.

החשיבות של עורך דין תעבורה בבית משפט

גם האנשים שהצדק עימם לא תמיד מצליחים להוכיח את חפותם כשמגיעה העת לכך בבית המשפט עצמו. עורכי דין ממולחים בתחום התעבורה יכולים בעזרת כל הידע שיש להם מבחינת פסקי דין וחקיקה בתחום להביא את האדם הצודק ביותר להיות אשם. כאן טמון החלק החשוב של עורך דין תעבורה מטעם ההגנה להציג את הדברים בצורה הנכונה, על מנת שבית המשפט יוכל לראות כיצד החוק אכן נמצא לצד ה"אשם" וכי הוא צריך לקבל פסיקה של זכאי.

הדרך אל הזכאות רצופה דיונים אליהם צריכים להגיע מוכנים. זה אומר להכין את העדים לחקירה מטעמכם ולחקירה נגדית מצד התביעה. דבר זה יכול להיות מאוד לא נעים וישנה חשיבות מכרעת להיות עורך דין מתורגל בשטח לצידכם בשלב זה.

אל תהיה צודק, תהיה חכם

זה לא מספיק שאתה חושב שאתה חף מכל פשע, אתה צריך לעבור שלב שלב לפי סדר העניינים בבית המשפט ולהפוך את דבר התביעה לבעלת ספק לגבי ביצוע של כל אשם מצד הנתבע. למוסס את כתב התביעה בצורה שאינה משתמעת לשני פנים.

מספיק שתבצעו צעד אחד שאנו נכון במהלך המשפט, צעד אחד שיכול למוטט את כל ההגנה שלכם ולהפוך את העניין להרבה פחות אטרקטיבי עבורכם מכיוון שהענישה במקרים בהם האדם אכן נמצא אשם הינה הרבה יותר חמורה מאשר אותו דו"ח ראשוני שניתן על ידי השוטר, ולו רק עבור המשאבים אשר הושקעו על ידי המשטרה בהבאת עורך דין תעבורה מטעמם ובית המשפט לשם קיום המשפט.