עורך דין ליקויי בניה עבור תביעות ליקויי בניה

לא מעט פעמים יוצא לנו לראות בחדשות כיצד בעלי דירות שקיבלו את המפתח אל הדירה החדשה שלהם מידי הקבלן נאלצים להתמודד עם מגוון רחב של ליקויי בניה אשר מעכירים את השהות בדירה החדשה ולעיתים אף מעמידים את הדיירים בסכנה פיזית ממשית בשל התנתקות של אריחי מן הציפוי החיצוני או רטיבות רבה שקיימת בדירות וגורמת לחולי רב. ליקויי בניה הינם דבר שאינו חריג לצערנו בבניה חדשה ובבניה קיימת, והדרך היחידה להתמודד עם ליקויים חמורים מעין אלה צריכה להתבצע בעזרת עורך דין ליקויי בניה שיכול להעניק מניסיונו הרב כדי לפצות את הדיירים.

הסוגים של ליקויי הבניה

סדקים – בדירות חדשות מופיעים לרוב סדקים שהסיבה להופעתם הינה בשל ביצוע לקוי של הטיח בבניין. מעבר לפגם האסתטי של נוצר בפנים הדירות או מחוצה להן יכול להיות כי מדובר בסדרים שמהווים ליקוי בניה חמור, שאותו חייבים לתקן כדי למנוע סכנה לדיירים בבניין.

רטיבות – רטיבות מגיעה עם עובד וריחות לא נעימים וכל עוד לא בוצע תיקון של מקור הרטיבות אלא ביצוע של פתרון אסתטי ליקוי בניה זה ימשיך להתקיים ולהעיב על השהות בדירה. הנזקים במקרים אלה הינם פיזיים לאנשים הנמצאים בדירה שיכולים לפתח מחלות במערכת הנשימה, וכן עבור הרהיטים שיכולים להינזק מאותה רטיבות חוזרת.

פגמים בריצוף – ריצוף שאינו אחיד ובעל מרצפות שאינן מקובעות בצורה נכונה, הבדלי צבע וגובה ורובה לא תקינה.

אינסטלציה – עבודת צנרת לא תקינה סופה ליצור סתימות, מים בזרימה חלשה וריחות לא נעימים מהביוב.

מפגעי רעש – דבר זה מתרחש כאשר עבודת הבידוד מן הרעש לא נעשתה בצורה טובה וכל הזמן חשופים לכל הרעש בסביבה.

חיפוי חיצוני – אריחים אשר מתנתקים ונופלים.

מתי יש לפנות אל עורך דין ליקויי בניה

כאשר אחד או כמה מכל הסוגים שצוינו מעלה מופיעים בדירה או בבניין שלכם ישנה חשיבות ממעלה ראשונה שלא להתמהמה בעניין ולפנות אל עורך דין ליקויי בניה שכבר ידע כיצד לנהל את הזירה המשפטית בנוגע לכל הפגמים שקיימים בבניין וכיצד לתקן את מה שדורש תיקון ולפצות את כל הדיירים בגין נזק נוסף.