עורך דין פלילי עבור מחיקת רישום פלילי

כל דבר שאנחנו עושים מתועד. האח הגדול רואה ורושם כל דבר שאנחנו מבצעים וגם תהליכים פליליים שבוצעו נגדנו הם כאלה אשר נשארים מתועדים, גם אם תיק החקירה עצמו כבר נסגר לפני שנים.

דבר זה פוגע במידה רבה להמשך הדרך וההתפתחות כאדם במישורים העסקיים אשר תלויה רבות בתעודת יושר, שלהפתעתם הרבה של אנשים מכובדים מופיע שם תיעוד של מעשים אותם ביצעו כאשר היו לא יותר מנערים או בחורים צעירים, שעדיין רשום תיעוד עבור עבירות קלות שביצעו בחיים שהינם מרחק שנות אור מכל מה שהם כיום.

זה נכון שאי אפשר למחוק את העבר, אבל בעזרת עורך דיו פלילי ניתן למחוק את הרישומים הללו, או לפחות חלק מהם.

ניקוי מרשם פלילי רק בעזרת עורך דין פלילי

כאשר מבקשים לבצע תהליך של מחיקת הרישום הפלילי חייבים להיעזר באדם מקצועי שיש לו את כל הידע הנדרש לביצוע הפעולה בצורה נכונה. עורך דין פלילי הינו אדם אשר מתמצא במשפט הפלילי ומעודכן בכל החקיקה החדשה שיכולה לסייע לביצוע מחיקת הרישום באופן יעיל ומהיר.

אתם לא ממש רוצים להתחיל לשבת וללמוד את כל הפיתולים והפלפולים של מערכת החוק בהיבט הפלילי, ולכן עבודה עם עורכי דין בתחום זה תסייע במידה רבה להביא תיעוד של מעשים מגוחכים בעבר הרחוק לסיום ומחיקה.

מחיקה של כתב אישום פלילי

ברגע שהוגש כתב אישום פלילי מול נאשם, גם אם הוא נמצא לא אשם עדיין הרישום הפלילי יישאר מתועד למשך תקופה ארוכה והדכים היחידות לבצע מחיקת רישום הינה או על ידי המתנה לחוק ההתיישנות ומחיקה אוטומטית של הרישום הפלילי או על ידי פניה לנשיא לשם קבלת חנינה. מבין שתי אלה אפשרות החנינה הינה מהירה ופופולארית יותר.

על מנת להגדיל את הסיכויים לקבלת החנינה ומחיקת הרישום הפלילי חשוב להביא את כל המסמכים הנדרשים המפרטים את הנסיבות המקלות או השינוי שעבר אותו אדם מאז הגשת כתב האישום, דבר שייעשה בצורה הכי טובה על ידי עורך דין פלילי שמכיר ויודע כיצד יש לנסח את בקשת החנינה בצורה מיטבית.